- Fastest payout3-4 business days (processing time)
- Min. deposit$25
- LicenceNot stated
Kitty Cat Casino Bonuses
Pros and cons
Pros
- No deposit spins
- Bonuses on all BTC deposits
- Crypto-friendly website with a crypto manual
- Loyalty Program with many bonuses for the most dedicated gamblers
Cons
- The website lacks a valid license
- Few responsible gambling tools
- Very high wagering requirements for certain bonus types
- No telephone number for customer support
- The operator reserves the right to close a player’s account at their absolute discretion and without any obligation to state a reason or give prior notice
Ready to play at Kitty Cat Casino?
$40 No Deposit Bonus with code LCB4026
About Kitty Cat Casino
Kitty Cat Casino runs on AE Sexy, Apollo Games, BetSoft, BGAMING and 17 more providers. It accepts Bitcoin Cash, Bitcoin, Ethereum, Litecoin, US Dollars. The site is available in Danish, English, Spanish, Portuguese, Thai.
Our rating combines the scores of the review sites we track with the votes of players.
About this review
Written and kept up to date by the InternetCasinos review team. We check Kitty Cat Casino's bonuses, banking, licence and country restrictions every day against the casino's own data, and our rating combines the scores of the review sites we track with the votes of players. We may earn a commission when you sign up through our links; it never changes a rating or keeps a warning off a page.
What players say
50 commentsPlayed at Kitty Cat Casino? Log in or create a free account to rate it and comment.
User reviews marked with this logo are syndicated from LCB.org
-
Kandace MacKenzie Casino ok. Lots of games. Didn’t have to a chance to see how the Cashout process is yet. Thanks LCB for the bonus -
Juggaloroscoe absolutely not, the only games playable with the no deposit bonus are the cheapest most broken games i have ever seen. The lines that hit did not match up with what was actually happening. i would hit 4 different symbols and it would call it a line. also it just looked and felt cheap and scammy. DO NOT DEPOSIT HERE -
kopkop77 There's a no-deposit bonus available to try out the website first.The bonus is easy to understand and not complicated.The downside is that the game is quite laggy and crashes very frequently. -
DickieLars I love this casino. Sadly, I always forget about it for some reason. I only remember they are a thing until times like right now when I am scanning through new casinos and I come across them and think, "OH YEAH, I should play with them come next payday. I really liked them". They also have one of the best welcome freebie bonuses in the business. -
Shane Collinse0a3 not a bad casino. Good welcome bonus though I didn't get to cashout on it I was satisfied playing. Can't win em all but I would play there again. -
Trillzzzofskillzzz Kitty cat casino actually gave me a pretty good welcoming bonus. I must admit I was impressed. I was happy playing the entire time. I had a fun time. I didn’t have any issues whatsoever signing up. Everything was fine with the games and everything. I just never actually got a chance to cash out and that’s about it. -
William Parrett Absolutely amazing experience!! All together 5 stars will recommend and will recommend again i loved it easy to use great bonuses -
Romance8397 Okay then listen to my story. I got offer from a casino, top brand casino online I think it’s 50 free spins. The wining must wager 40 times of free spins winning. Guess what? I heated the jackpot 3 times won $5000 excludes the $1000 for wages that removed from the account balance. Got more than $5000 requests for withdrawal after 3 days they removed all the balance amount saying that I bet more than the maximum bet. They didn’t want to confirm the withdrawal keep saying that I did not follow the terms and conditions and forced my balance from $5000 to $0😭😭😅😅😅never responded again. Can you imagine ? Got $5000 and enjoying just to see it and remember that you heated jackpots 3 times just in the next few seconds $5000—-$0. Don’t forget that not to trust all casino online and check carefully for teams and conditions. Good luck
kittycatsupport Thank you for contacting us. We have reviewed your account details and can confirm that you have received a $50 Free chip. Please note that this is not a free spin. Additionally, we have observed that you have used your free chip bonus in a manner that violates the bonus terms—specifically, you placed wagers exceeding the allowed $2 limit (for example, $2.50). As a result, you are not eligible to withdraw winnings. Our records also confirm that no balance was removed from your account.
-
Joshua Janke I got the $60 chip and upon entering my first game I did about 10 spins on the game that they had first pick I started off with $2.10 to spin I actually hit up to $230 within a few spins so I decided I wanted to go up once in my bet spun a few more times at $3 and was going to go up again but was fearful on Max bet . Backed out and already violated tos because Max bet is only two dollars so they started me off having to go down about in order to not violate and they made it impossible for me to see the terms of this until I had to go ask customer support it almost fell intentional so warning others I spun about 15 times or less and I'm already over it won't be playing again -
engrsc1 There´s no higher range of games and ithey seems to have a low RTP. Lost very quickly the no deposit bonus winnings from freespins , costumer support is fine! -
dpazn For now, I'll limit myself to one phrase: "fraudulent terms." It baffles me how such scams can even exist in 2026 and be published on reputable gaming sites.
I was scammed, so I'm planning to write a full review of the casino, its rules, and briefly mention my situation as an example. But that will take some time.
kittycatsupport Thank you for reaching out. We do not agree with the statements you have posted regarding your withdrawal. All gameplay and transactions are governed strictly by our Terms and Conditions, which are accepted at the time of registration and prior to making any deposit.
Regarding your claim:
• You deposited $25.
• You completed the applicable wagering requirements.
• As per our Terms and Conditions, the maximum cashout for this deposit is capped at 5x the deposit amount.
• Therefore, the maximum payable amount is $125, which has already been processed and paid to you in full.
Any remaining balance above this capped amount has been removed in accordance with our stated rules. These terms are clearly outlined in our Bonus and Withdrawal Policy and apply equally to all players.
We take allegations of misconduct seriously. However, public statements that misrepresent our policies do not change the contractual agreement in place. We have fully met our obligations by paying the maximum allowable withdrawal under the agreed terms.
This matter is now considered closed from our side.
-
cookiekat157 limited games ,for low wagering only 1st page can play not very favorable payouts . lost but very frustrating playing games -
mmbrre Kitty Cat Casino seems to be customer-forward. When I had an issue, they resolved it quickly and provided a goodwill gesture to rectify the issue that was caused by a bit of confusion on how things worked. They have definitely grown a lot since their inception and seem to be operating in a way that I feel good about and am definitely open to returning and playing there again. Super fast payment and very responsive. -
Fireproof78 OK my original review won't let me edit so I'll amend here. I was finally able to get the code to work but only through contacting and chatting with personnel there on the site. Somehow.\n It glitched when I first signed up and opted to use my own code because they claimed that it was never implemented. They went ahead and made it right? But the problem I've had sense is not a single one of the games will load fully. I have tried now for over 24 hours and have yet to play a single Thing. At least i'm making progress , hopefully I can get this score all the way into the green lol -
Fireproof78 Functions are sketchy and glitches.
LCB sign up bonus LCB60 does NOT work.
Just really low rate. -
Romance8397 Dear Andrea every casino on line have their own rules that’s why they asked for accepting their terms and conditions. They asked for choosing the game you like to play after choosing And starting playing it’s not possible to change the game.it’s rule of the bonus they offered. Best wishes for you -
Andrea Bunn Didn't really like it. I played one game but when I tried to play other games they would freeze so I had no choice to play that one game. I didn't like that -
EESKO588 I was looking for a casino bonus without a deposit, and I saw Kitty Cat Casino and registered without any problems. I received bonuses twice, but I wasn't lucky. I enjoyed the games, and I might try the real balance in the future. -
CarlosP44094946 I found the casino on LCB WEBSITE. A good variety of games. Played with a no deposit bonus and was able to win. Took 4 business days to get my winnings. Customer service responds right away. Looking forward to playing more! -
Romance8397 Just normal casino on line. I couldn’t find any special points for for playing with them but the games are nice -
Romance8397 I don’t have experience with the games they have but what I can say about them is they are fine and while they offer free play no need to deposit, let’s let the game to play.. -
Kristen Elliott Claimed the $50 bonus and had no issues. I do not enjoy any of the games available to play with the bonus though. -
Ashmee Sign up was easy, activating code was easy. Everything was fast, casino is easy to navigate. Bonus is poor. You get 1 provider to choose from. All the games are the same just different pictures/names and they're slow to play. If that's what you like then you will like it. But I like a more fast pace gameplay so I will pass on this casino 😊 -
Lauren Louque The first initial sign up bonus and play was ok but then you can only play one game and only one category of games and I didn't care for that ! -
geferson fernandes I can't login, I can't reset my password...Password reset failed.Login failed.registration failure
kittycatsupport We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. Please know that our support team is available 24/7 and we’re always ready to help. Please rest assured that we take this matter seriously and are here to help resolve it as quickly as possible. Kindly reach out to our support team with your details so we can investigate and assist you right away. We truly value your time and patience, and we appreciate you bringing this to our attention. We look forward to resolving this for you as soon as possible.
-
Tabatha Fleenor Great platform with a small selection of games. I've not tried to withdraw from Kitty Cat Casino so I can't leave a comment on that. Customer support does answer quickly. -
ROBERT HUTTON Never had a chance, apparently we are put on hold signing up and sat there for 15 minutes, bye bye! Horrible -
Lisalu47 I recently joined kitty- cat casino. And I've had a lot of fun! I receive the welcome fs without any problems! Customer service chat was very helpful and polite. I recommend this casino hands down💯! -
dpemerson76 Kyc is too slow payouts are too slow. Move on to a better option. So many instant payout casinos now. These clowns don't deserve your hard earned money. -
JoJoCali0510 Scam — players beware! Terrible casino, poor KYC process and customer support for withdrawal request.
kittycatsupport Hi there, we’re sorry to hear about your experience. Please know that our support team is available 24/7 and we’re always ready to help. If you have an ongoing withdrawal request, kindly share your username or account details with us so we can follow up with our team and provide you with accurate information. We’re here to assist you and ensure everything is resolved as quickly as possible.
-
manillathrilla I love the excitement this online casino brings every time I play. The themed slots are entertaining and feature cool animations, and the table games provide a classic casino feel. The website itself is very clean, easy to navigate, and loads lightning fast. I always feel secure while playing thanks to the platform’s visible protections for user data. This casino is a fantastic choice for both casual and experienced players. -
Quartz Payton Bonus codes don’t work I am in New Zealand. Tried all but just say this bonus isn’t available
kittycatsupport Thank you for your feedback, and we’re sorry for the inconvenience you’ve experienced with the bonus codes.
If the bonuses aren’t activating directly for you, please reach out to our Live Chat support, and our team will be happy to assist you and manually apply the bonus if you’re eligible. We are available 24/7 through chat support, so feel free to contact us anytime.
We apologize for any frustration this may have caused and appreciate you giving us the chance to help.
-
kavinking1970 Good casino so far from my experience. The site has a clean layout, user flow is easy, an excellent game selection, taken 30 Free Spins and played on mascot games and won $50, First though who will give, but I got it . The support team is helpful and seems to know what they’re doing. Overall, a solid experience. -
EmpressLinda After using free spins there’s been no incentive for me to stick around or deposit.
I’m the type to throw down a lil bit of money if the games or the benefits for new players exceed my expectations. The more a casino gives the more I give. But sadly since I redeemed for free spins within a day or two of the casino appearing on LCB I have yet to get any other bonus.
I can’t comment on anything else. Hence my review score is based solely on incentives and attractiveness from initial experience as a no deposit player
😊 +1 Signup & Verify for the bonus was simple.
😑 +.5 Bonus worked but Limited games & no further incentive to entice me to deposit
= Overall Lack lustre experience beyond a small new player bonus does not have me coming back to play or deposit.
1.5/5
If something changes I may adjust my review to reflect. -
bufallocricket No response from support on the no deposit bonus not working. I would not waste your time with this site its another half ass lackluster offering that is probably only around temporarily.
kittycatsupport We sincerely apologize for the lack of response you experienced earlier. Our support team is now available 24/7, and we would love to assist you anytime you need help.
If the no-deposit bonus wasn’t working for you, please reach out to us through Live Chat, and our team will be happy to assist you and manually apply the bonus if you’re eligible.
We appreciate your feedback and hope you’ll give us another chance to provide you with a smoother and more enjoyable experience.
-
Notsure2021 This site was ok, nothing special about the welcome bonus. Didn’t like the restriction to only one game provider. -
Chad32ce I'm cashing out my no deposit sign up bonus. I completed playthrough requirements and requested cash out. It's been about 12 hours and nothing has happened. No Customer support. I will keep you updated.
Chad32ce It's been 24 Hours. My KYC was Approved. I made a new crypto withdrawal request.for $50. Customer support tells you to email them and they don't respond. Now they have all my info and they are probably going to tell me I need to make a deposit to "verify" something. Such BS. I'll keep you posted. This is so annoying. This doesn't seem legit 😔
Anton Stenander Did you ever get your money? Am currently waiting for a cash-out myself and have a very similar experience, except when support answers they give me information they then change in the next conversation.
-
dacrow24 This casino is ok it has a lot of welcome bonuses to choose from but that's about as much as i can say. I didn't get to a withdrawable point so i dont know how they are with the financial part or their customer service, maybe they can be 1 of the top 5 for me one day -
Bripop1111 The casino is average, the only issue i had was whatever slot you choose for your free spins, you are locked in and have to play your playthrough on the same slot only. -
Phucku Welcome Bonus isn't working or it's a deposit bonus? Several malfunctions, but it's a new site. -
Rafael Navarro I played at the casino Kitty Cat and I liked it; its website looks nice, and it has a good variety of games and promotions. It also has a variety of payment methods. It's really fun to play in the Casino Kitty Cat -
mep7667 I set up my account with this casino, then when I tried to log in, I couldn't. I guess the web site crashed because I tried using Chrome, the Edge, and even my cell phone. Even with using all 3, all I got was a white webpage with the spinning wheel of death. So not cool.
Screenshots
Play Kitty Cat Casino games for free
-
Bonus Joker II
Apollo Games -
Slot Birds
Apollo Games -
The Exterminator
BetSoft -
Craps
BetSoft -
Caribbean Poker
BetSoft -
Back In Time
BetSoft





