- Fastest payout72 hours (pending time)
- Min. deposit€10
- LicenceNot stated
Wazamba Bonuses
Pros and cons
Pros
- 5-tier VIP scheme with perks
- All forms of customer support available
- Several promo packages on weekly and weekend basis
- Introductory package with complimentary spins
- Multiple competitions listed in the dedicated section
Cons
- Withdrawal limits on a daily and monthly basis from the first to the fourth VIP level are on the lower side
- In certain situations, the venue may request additional documents to confirm the ID and location of a player
- If a client hasn’t logged into the account for more than 90 consecutive days, the account will be marked as inactive and 5% administration fee of the real money balance will be charged
- A solid number of slots and the entire collection of other types of games do not contribute to fulfilling wagering requirements
- Live casino games and a selected number of slot games are not allowed for a player with active bonus balance
+1 more
- Any active withdrawal request before receiving the bonus or any withdrawal completed within 24 hours will void any bonus eligibility
About Wazamba
Wazamba runs on 1x2gaming, 3 Oaks Gaming, 4ThePlayer, Alchemy Gaming and 177 more providers. It accepts AU Dollars, Bitcoin Cash, Brazilian Real, Bitcoin, Canadian Dollars. The site is available in Arabic, Czech, German, Greek, English.
Our rating combines the scores of the review sites we track with the votes of players.
About this review
Written and kept up to date by the InternetCasinos review team. We check Wazamba's bonuses, banking, licence and country restrictions every day against the casino's own data, and our rating combines the scores of the review sites we track with the votes of players. We may earn a commission when you sign up through our links; it never changes a rating or keeps a warning off a page.
What players say
27 commentsPlayed at Wazamba? Log in or create a free account to rate it and comment.
User reviews marked with this logo are syndicated from LCB.org
-
Pibi Ryby I don't know man nothing really stands out about this casino. Other than, of course, the Terrible terrible logo design and overall Aesthetics. I just don't understand why have a kid friendly visual for a service that is meant for adults and is quite literally forbidden for minors. Same goes for slots that are obviously targeted at children. I just don't get it and neither do I get the appeal of this and other such casinos. -
nashek I deposited to this site only twice in my life to get their bonuses.
Wasnt lucky to withdraw , it's ok one time you win another you lose but had a lot of fun when played with my first deposit bonus .
I didnt rush the things and was able to triple my balance for some time unfortunately switched to "tougher" providers like Red Tiger and relax and this is IT.
I think if I stayed at pragmatic or some net net mix that would have been better for me.
Didnt have problems with depositing claiming bonus etc. -
Dudu Another extremely average casino. It's decent when you are losing, but when you are in profits, some problem start to appear. Slower withdrawals, no bonuses and slow Customer service. -
rexola23 worst casino with unethical practices related to responsible gambling tools -
batmansfriend I deposited at wazamba via the PAYID method numerous times. On my last deposit I deposited 28 dollars via PayID and the money was not credited to my account.
PAYID is listed an instant deposit in their site, and it had been instant previously. I told them in chat and I got the response to wait a couple of hours and then ask them again. I was then told a couple of hours later that it had been forwarded to their finance department and to check my emails regularly for an up date.
It has been 4 days now and still not in my account. Every time I ask support I get the same generic “ it’s with our finance department, they are looking into it now “ response. I can’t seem to get anything else out of them and it feels like a palm off. I don’t understand what takes so long to check.
Berks Hello batmansfriend. Could you please send us your Casino Username via private message so we can reach out to Casino Rep in order to help you? Thank you in advance.
-
KittyNeyo101 Pretty unique casino with unique bonuses.
They got a good variety of games,good local deposit methods (at least for Australians) can't speak of withdrawals times but their main draw I think is their deposits bonuses and things you get when you deposit.
Like for example you get coins which you can use in the shop to buy free spins and or buy mask and if u complete mask collections you get a whole bunch of coins. Coins can also buy casino cash. And everytime you deposit they also give you chances at a claw machine which you control in real time and you cash win free spins or casino cash if you can get a prize in the claw machine. It's a fun addition if not sometimes frustrating. -
Monick33 Great casino. I play Wazamba a lot. A large selection of games from various providers. payment methods are fine too. regarding the payout of winnings as always could be better. -
QhAudhry Wazamba supports both cryptocurrency and fiat money. as payment options, but they only accept withdrawal on weekdays. I understand that, and I still think the bonuses are also worth checking out. -
tsampiko Wazamba Casino nis a great casino that i have played in. The games and the bonuses are impressive. Not to mention, they also accept both fiat and crypto so I really love using it for the convenience it provides me with. I think what's really impressive is their daily tournaments that they host. I always enjoy those. Still, I am hopeful that they can somehow increase their withdrawal limits. I would love it more if that happens. -
voerde Very good game selection, quick response from customer service, works technically well, clearly structured, good bonus program and fair bonus conditions. Very satisfied so far and one of my favorite casinos - unfortunately the payout doesn't match at all.
Payouts are awesome. There is a withdrawal limit of 500, - / withdrawal / 24 hours and a monthly withdrawal limit of 10,000, -. Only 3 payouts can be open at a time. Processing takes place within 3 working days from Mon-Fri. (The 3 working days are not counted from the submission, but one processing after the other - in between again 3 working days (that the payments are only made one after the other is not mentioned in the terms and conditions).
The limits increase with the VIP level to max. 1,500 / 20,000, - So much for the facts. According to my calculation, a monthly payout limit of 10,000, - cannot be reached with the 500, - payouts. -
seboafc hello, the matter of my withdrawal was dealt with in a flash, thank you the lcb administration for help quickly, the Wazamba casino is also ok letgit 100%, best regards and recommend -
seboafc I have my account verified for some time and the withdrawal on XRP continues and I have been waiting for 2 days ... and now we have a weekend tomorrow and they wrote to me that I will only get money after the weekend ... -
Splyci80 All the games I like I find here, the newest slots as well as the older ones which I play. Super bonus offers, after playing I get coins, for them can get money or free spins in the casino's shop too! Live chat answers very fast, within a 1 minute I could talk wirt someone when I had question. -
Kristoffer36 So about Wazamba ...... The thing is at amount of the money what you can withdraw is ridiculous is only 500 euro . When you are loosing then Your VIP level is going up But when You win and you want to withdraw the money then they decrease your level VIP to minimum . So for example i have one 29.000 euro there . They decrease my VIP level to 1 . So i was awailable to withdraw 500 daily . Pending process was going more then 2 days . try to imagine how much time takes to withdraw then 29.000 euro . Of course they are making this special to make the payment so slow at you will lose that money sonner or later . That happend in my case...... Btw as well they dont offer any limits , you can not put deposit limits sesion limits any limits at all . When i have aply for that they told me at they dont offer that kind of things. When i start to argue with them they start to write at it will be soon awailable . That was 6 mont ago and still nothing happend. For me its a nice looking casino but still they are rogue. -
7StarsPartners Dear @Trinzies,
Thank you for taking your time to write this feedback. We apologize for any caused inconvenience.
We would like to inform you that we have already checked your account. First of all, we would kindly like to draw your attention that you have successfully received all the achievements that you could activate on our web site.
Moreover, we would like to inform you that according to the rules of the First deposit bonus, the free spins are added as a set of 20 per day for 10 days - amounting to 200 free spins in total. After the detailed inspection, we have found that you received 20 free spins every day that you were able to activate in your profile, however almost of the free spins had the expired status.
Furthermore, verification is a standard procedure to make sure you’re the owner of the player’s account, and exactly you will get your winnings. The financial department received all the necessary documents except front and back sides of your credit cards, that was used to top up your account, that were requested at the very same day of your first withdrawal. The Financial department received the both sides of the card only on Saturday 09.02, however we would like to remind you that the request for verification of your account is processed by the Financial Department within 24 working hours after the submission of documents from 10:00 to 18:00 (GMT+3), excluding weekends (Saturday, Sunday). Accordingly, your account was successfully verified on Monday on 11.02. Note, that when you win next time, you won’t need to pass verification procedure, and you’ll be able to receive your winnings very fast!
Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please. We hope for your understanding!
Best regards,
Wazamba Customer Support Team -
7StarsPartners Dear @Anthony Lam,
We value highly feedback coming from our customers and always try our best to improve our service. We are genuinely sorry to hear that you are currently not satisfied with our platform, however, we would really appreciate if you could provide real and correct time periods when escalating this matter. We kindly remind you that your account has been created just two months ago and therefore it's physically not possible to have been waiting for as long as you have stated in your complaint.
Furthermore, please note that you have been explained multiple times that your matter is being dealt with by the relevant department and it's only a matter of time. Regarding your request for a refund, unfortunately, that will not be possible in full accordance with our General Terms & Conditions 6.7
"Deposits cannot be recalled or paid back"
In addition to the above mentioned, in full accordance with point 6.7.1 of our General Terms & Conditions with which you have agreed in full be creating your account:
"The company is not liable for any downtime, server disruptions, lagging or any technical disturbance to the gameplay."
We are genuinely sorry to inform you that your request for a refund has been denied by our casino administration and we would once again like to kindly ask you to remain patient and allow the needed time for the matter to be resolved.
In case you have any other questions or request, please do not hesitate to contact us via the live chat service or via email at [email protected]
Kind Regards,
Wazamba Customer Support Team -
Sydney @Trinzies and Anthony Lam - could you please send me your casino usernames in PM inbox and we'll contact the casino representative regarding your issues. -
Anthony Lam FIX MY GODDAMN ISSUE ALREADY!!! 5 1/2MONTHS NOW!!!! I want to be fully reimbursed and a complete refund back to my account!!!! This casino is a load of s**t!!!! -
Trinzies My previous review was a novel so thought I’d clarify how HORRIBLE the experience was.
- not emailing ALL the necessary docs that’s required to verify ID for withdrawal purposes
- deposit free spins need to be claimed via live support every day
- extensive lists of games unavailable games when playing with bonus funds
- short list of games that ARE available (even shorter if you’re from my country)
- live support refused to provide my email address when asked
- their email stated to use reference number in live chat & when I did, live chat staff never knows what I’m talking
The list goes on & on AND it applies to all of Tranello’s group. I’m surprise they are still operational given that they use the same business practices throughout their networks of casino -
sanchya First, they refuse exclusive welcome bonus AFTER deposit, and free spins are totally ridiculous 0.06 per spin, they are really not worth ur time! -
GUCK WECK 2016 no deposit bonus are not available. Deposit spins for a minimum of 10 is required
for new players try an other casino in my opinion -
Trinzies Accidentally rated OK but in fact it shouldn't even worth my time. How's this: the deposit freespins for my 1st welcome bonus was for a 30 line game so instead of 30cents per spin, i was given 6cents per spin??? What's that equates to per line? 0.005cents? Wazamba is a part of the Tranello group. While simultaneously playing with them and a sister site, I was winning and the withdrawal process were identical and both combine gave me some of the worst experience of my gambling days! Wazamba has a reward program whereby I'm still waiting for technical team to rectify my rewards that live support failed to flag twice. So it doesnt really work as there's little to no automation. The freespins fot your 1st deposits are spread over 10 days and each days, you have to face live support to claim them. I mean c'mon!!! And it's the same at their sister sites. C'MON!! First email when requested withdraw winnings I had to ask 'so do you my documents for verification?' Replied with a message that it will take 24 hr processing, waited 24+ but as it turned out they deliberately left out one type of document so that it's going to take another 24hrs! (I have proof as it was happening the exact same way with the sister as I was withdrawing from both at the same time) live support was not helpful as every email came with reference number and a note to quote to live support. Upon quoting, live support not once understood what I had referenced to. Not to mention, i asked what email of mine they had on file because they were adamant I'd been sent the 2nd email that had requested further documents but in fact I never did, they refused to hand over THAT bit of information that is rightfully mine! So mad that I don't even bother going back to get the broken rewards system fixed. Conclusion? Have a guess LCB'ers. Would you be comfortable playing at a site when support crew just don't seem to care while at the same time, makes you feel like everything's your fault?? C'MON! I mentioned my reviews was gonna be in favourable, only they care so little that I was met with a flat thank you for playing with us or was thank you for whatever whatever -
coolsongss Well, Wazamba is relatively a new casino, there is not much ratings and information on this casino yet. As I look around, the bonuses are good and many ongoing tournaments with good prizes.
While I was reading T&Cs, I just thought that everything is up to standard of good casinos, until I run into the excluded games and less contributing games in bonus play.
Wow, too many good games are excluded or less contributing for the wagering requirement.
I never seen such a long list of games anywhere before. The number of excluded games might be more than AspireGlobal casinos.
Check it out firstly. You might not be able to play most of your favorite slots. -
Garethk1979 Stay away from Wazamba guys, in fact stay away from this entire group. They are scammers and liars. I received an email offering me 50 spins with a deposit of 20 euro. Thats cool, no problem there. I deposited, and the spins appeared automatically on the screen. After i had played out my balance and the spins i went on live chat and asked what i would get for another deposit. I was told that i can get 50 spins for 20 euro. No problem. I deposited again, and started playing out my balance. Afetr a few euro had been spent i noticed that there had been no pop up informing me of the spins. I went onto live chat and spoke with Catherine who was quick to tell me that i cant get the spins now because id started playing with my balance. I explained to her that the spins added automatically the last time i deposited and she said no i cannot add anything for you now. By this stage i was furious and i asked to speak with the pitboss or supervisor, to which she replied "no they cant talk on chat, send an email'. Of course they can talk on chat. I asked her 5 times to speak with a supervisor and she just told me to send an email (addressed to support anyway, so she can intercept it no doubt). I played out my balance and i will never go back here, or to any casinos in this dodgy group. I thought id post this here because if it saves any of you from being ripped off and not getting what you paid for then it has served its purpose. -
vomvom12 a very nice looking new casino with a huge game collection and some other nice reward features...new players can get a welcome bonus
100% first deposit bonus+ 200 free spins...so far so good but here is the huge shady side..
bonus terms & conditions are ridiculous not to say outrageous... there is a huge list of games which only count 20% for wagering and a huge list of games which count 0% for wagering and also a huge list of games which are not playeble with a activ bonus at all...
fazit: the wagering requirement of 30x deposit+bonus amount could easily go up to 50-60 x deposit+bonus amount if you play more games from that lists -
Dimitris Zionas Nice and very well designed casino...it has a lot of games ...the welcome bonus is 100%
Screenshots
Play Wazamba games for free
-
Classic Fruit
1x2gaming -
Caribbean Stud Poker
1x2gaming -
Tens or Better
1x2gaming -
Virtual Rugby
1x2gaming -
Black Wolf
3 Oaks Gaming -
3 China Pots
3 Oaks Gaming





